Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27169
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФалалеев, А. П.-
dc.contributor.authorФалалєєв, А.П.-
dc.contributor.authorFalaleyev, A.P.-
dc.date.accessioned2014-07-14T09:26:23Z-
dc.date.available2014-07-14T09:26:23Z-
dc.date.issued2012-11-23-
dc.identifier.citationФалалеев А. П. Влияние температурных режимов кузовного ремонта на эволюцию механических свойств двухфазных автомобильных сталей / А. П. Фалеев / Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2012. - № 1(14). – С. 131-138.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27169-
dc.descriptionThe influence of temperature conditions of car body repair on evolution of ultimate strength and details plasticity which are made from two-phase steel DP980 is experimentally investigated. The coefficients of em-pirical and evolutional dependence of limiting surface of strength and yield from operating repair practices are found. It is shown, that the significant loss of strength and minimization of strength operation during heating is observed for two-phase steel.en_US
dc.description.abstractЭкспериментально исследовано влияние температурных режимов кузовного ремонта на эволюцию пределов прочности и пластичности деталей, изготовленных из двухфазной стали DP980. Найдены коэффициенты эмпирической эволюционной зависимости предельных поверхностей прочности и текучести от технологических режимов ремонта. Показано, что для двухфазной стали наблюдается значительное разупрочнение и уменьшение работы упрочнения при нагреве.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectДВУХФАЗНАЯ СТАЛЬen_US
dc.subjectКУЗОВНОЙ РЕМОНТen_US
dc.subjectПРЕДЕЛ ПЛАСТИЧНОСТИen_US
dc.subjectТЕХНОЛОГИЧЕСКИЙ ОТПУСКen_US
dc.subjectТЕХНОЛОГИЧЕСКИЙ НАГРЕВen_US
dc.subjectДВОФАЗНА СТАЛЬen_US
dc.subjectКУЗОВНИЙ РЕМОНТen_US
dc.subjectМЕЖА ПЛАСТИЧНОСТІen_US
dc.subjectТЕХНОЛОГІЧНА ВІДПУСТКАen_US
dc.subjectТЕХНОЛОГІЧНИЙ НАГРІВen_US
dc.subjectTWO-PHASE STEELen_US
dc.subjectCAR BODY REPAIRen_US
dc.subjectLIMIT OF PLASTICITYen_US
dc.subjectTECHNOLOGICAL TEMPERINGen_US
dc.subjectTECHNOLOGICAL HEATINGen_US
dc.titleВлияние температурных режимов кузовного ремонта на эволюцию механических свойств двухфазных автомобильных сталейen_US
dc.title.alternativeВплив температурних режимів кузовного ремонту на еволюцію механічних властивостей двофазних автомобільних сталейen_US
dc.title.alternativeInfluence of Temperature Conditions of Car Body Repair on Evolution of Mechanical Properties of Two-Phase Automobile Steelen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№1 (2012-14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фалалеев А. П..pdf3,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.