Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27169
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фалалеев, А. П. | - |
dc.contributor.author | Фалалєєв, А.П. | - |
dc.contributor.author | Falaleyev, A.P. | - |
dc.date.accessioned | 2014-07-14T09:26:23Z | - |
dc.date.available | 2014-07-14T09:26:23Z | - |
dc.date.issued | 2012-11-23 | - |
dc.identifier.citation | Фалалеев А. П. Влияние температурных режимов кузовного ремонта на эволюцию механических свойств двухфазных автомобильных сталей / А. П. Фалеев / Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2012. - № 1(14). – С. 131-138. | en_US |
dc.identifier.issn | 1990-7796 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27169 | - |
dc.description | The influence of temperature conditions of car body repair on evolution of ultimate strength and details plasticity which are made from two-phase steel DP980 is experimentally investigated. The coefficients of em-pirical and evolutional dependence of limiting surface of strength and yield from operating repair practices are found. It is shown, that the significant loss of strength and minimization of strength operation during heating is observed for two-phase steel. | en_US |
dc.description.abstract | Экспериментально исследовано влияние температурных режимов кузовного ремонта на эволюцию пределов прочности и пластичности деталей, изготовленных из двухфазной стали DP980. Найдены коэффициенты эмпирической эволюционной зависимости предельных поверхностей прочности и текучести от технологических режимов ремонта. Показано, что для двухфазной стали наблюдается значительное разупрочнение и уменьшение работы упрочнения при нагреве. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646. | en_US |
dc.subject | ДВУХФАЗНАЯ СТАЛЬ | en_US |
dc.subject | КУЗОВНОЙ РЕМОНТ | en_US |
dc.subject | ПРЕДЕЛ ПЛАСТИЧНОСТИ | en_US |
dc.subject | ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЙ ОТПУСК | en_US |
dc.subject | ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЙ НАГРЕВ | en_US |
dc.subject | ДВОФАЗНА СТАЛЬ | en_US |
dc.subject | КУЗОВНИЙ РЕМОНТ | en_US |
dc.subject | МЕЖА ПЛАСТИЧНОСТІ | en_US |
dc.subject | ТЕХНОЛОГІЧНА ВІДПУСТКА | en_US |
dc.subject | ТЕХНОЛОГІЧНИЙ НАГРІВ | en_US |
dc.subject | TWO-PHASE STEEL | en_US |
dc.subject | CAR BODY REPAIR | en_US |
dc.subject | LIMIT OF PLASTICITY | en_US |
dc.subject | TECHNOLOGICAL TEMPERING | en_US |
dc.subject | TECHNOLOGICAL HEATING | en_US |
dc.title | Влияние температурных режимов кузовного ремонта на эволюцию механических свойств двухфазных автомобильных сталей | en_US |
dc.title.alternative | Вплив температурних режимів кузовного ремонту на еволюцію механічних властивостей двофазних автомобільних сталей | en_US |
dc.title.alternative | Influence of Temperature Conditions of Car Body Repair on Evolution of Mechanical Properties of Two-Phase Automobile Steel | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | №1 (2012-14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фалалеев А. П..pdf | 3,72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.