Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаловичко, К.А.-
dc.contributor.authorМаловичко, Е.А.-
dc.contributor.authorMalovichko, К.-
dc.date.accessioned2014-07-10T11:49:13Z-
dc.date.available2014-07-10T11:49:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(14) - Донецьк, ДонНТУ, 2013en_US
dc.identifier.otherУДК 378:004-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27116-
dc.descriptionExisting automated English courses have been analyzed in this article. Their drawbacks which complicate their usage at higher technical institutes have been revealed. These courses do not deal with English manuals. They do not have the necessary succession of exercises which form certain skills in English dialogical speech. The main method requirements to computer programs for teaching English dialogical speech have been formulated in the article. A computer program in English should be an integrated part of a language discipline. It should form speech skills in English dialogical speech. It should be based on the communicative principle. The level differentiation should be realized in the English computer program. The feedback in the English computer program should be organized to control the student’s studying activity. The English computer program should model real communicative situations. This program is to collect the students’ test results, their achievements and the number of their mistakes when they work with the program. It should have lexical and grammar references. The main aim of the computer program is to form the communicative competence especially in the English dialogical speech. This program should be professionally oriented. It should contain the country-specific aspect. The English computer program should be interesting, effective, and accessible and motivate the students to learn English.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано існуючі автоматизовані навчальні курси з іноземної мови, виявлено низку їх недоліків, які ускладнюють їх використання у навчально-виховному процесі, а саме: вони не пов’язані своїм змістом з навчальними планами мовних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах; не створені в підтримку існуючих підручників; не забезпечують зворотний зв’язок у залежності від виду мовленнєвої діяльності і типу помилки; не мають належної послідовності вправ, що ведуть до формування певних навичок та вмінь. Сформульовано основні методичні вимоги до комп’ютерних програм з диференційованого навчання майбутніх інженерів англійського діалогічного мовлення у вищих технічних навчальних закладах.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційна технологіяen_US
dc.subjectкомп’ютерне навчання іноземної мовиen_US
dc.subjectавтоматизований навчальний курсen_US
dc.subjectкомп’ютерна програмаen_US
dc.subjectинформационно-коммуникативная технологияen_US
dc.subjectкомпьютерное обучение иностранному языкуen_US
dc.subjectавтоматизированный обучающий курсen_US
dc.subjectкомпьютерная программаen_US
dc.subjectinformation communicative technologyen_US
dc.subjectcomputer teaching of a foreign languageen_US
dc.subjectautomated teaching courseen_US
dc.subjectcomputer programen_US
dc.titleМетодичні вимоги до комп'ютерних програм для диференційованого навчання майбутніх інженерів англійського діалогічного мовленняen_US
dc.title.alternativeМетодические требования к компьютерным программам для дифференцированного обучения будущих инженеров английской диалогической речиen_US
dc.title.alternativeMethod Requirements to Computer Programs for Differential Teaching of English Dialogical Speech to Future Engineersen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malovichko.pdf123,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.