Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27062
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМєшков, А.В.-
dc.contributor.authorМентель, О.Ю.-
dc.contributor.authorМешков, А.В.-
dc.contributor.authorМентель, А.Ю.-
dc.contributor.authorMeshkov, A.V.-
dc.contributor.authorMentel, A.Yu.-
dc.date.accessioned2014-07-07T06:38:36Z-
dc.date.available2014-07-07T06:38:36Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. – Донецьк, ДонНТУ, 2012. – 210 сen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27062-
dc.descriptionThe paper analyzes the level of investment and innovation activity of enterprises in Ukraine. It defines a set of marketing tools used in implementing the investment project. The ways of investment marketing analysis are studied. On the basis of the marketing principles that contribute to innovation it is proposed to introduce a set of measures ensuring the maximization of the innovative enterprise’ effectiveness.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано рівень інвестиційної та інноваційної активності підприємств в Україні. Визначено комплекс маркетингових інструментів, що використовуються при здійсненні інвестиційного проекту. Досліджено засоби здійснення маркетингового аналізу інвестицій. На основі реалізації принципів маркетингу, які сприяють здійсненню інновацій, запропоновано впровадження комплексу заходів, що забезпечують максимізацію ефективності діяльності інноваційного підприємства.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectмаркетинг інвестиційen_US
dc.subjectмаркетинг інноваційen_US
dc.subjectінвестиційно-інноваційний процесen_US
dc.subjectдослідження ринкуen_US
dc.subjectстворення брендуen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмаркетинговий аналізen_US
dc.subjectinvestment marketingen_US
dc.subjectinnovation marketingen_US
dc.subjectinvestment and innovation processen_US
dc.subjectmarket researchen_US
dc.subjectbrand buildingen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketing analysisen_US
dc.subjectмаркетинг инвестицийen_US
dc.subjectмаркетинг инновацийen_US
dc.subjectинвестиционно-инновационный процессen_US
dc.subjectисследование рынкаen_US
dc.subjectсоздание брендаen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмаркетинговый анализen_US
dc.titleВикористання маркетингових інструментів активізації інвестиційних та інноваційних процесів на підприємствахen_US
dc.title.alternativeИспользование маркетинговых инструментов активизации инвестиционных и инновационных процессов на предприятияхen_US
dc.title.alternativeThe Use of Marketing Tools Enhancing Investment and Innovation at Enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 41

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf322,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.