Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27046
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтефаненко, П.В.-
dc.contributor.authorStefanenko, P.-
dc.date.accessioned2014-07-04T09:39:52Z-
dc.date.available2014-07-04T09:39:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(14) - Донецьк, ДонНТУ, 2013en_US
dc.identifier.otherУДК 378-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27046-
dc.description“Competence” concept has been analyzed and its essence referring to military specialists has been defined. The methodical approach to formation of military men competence model, which includes not only functional, but also cognitive and social competences that gives the chance to define the individual "strengths" and "weaknesses" of the military man and to provide, thus, efficiency of personnel placement, has been offered. The model of competencies multidimensional structure can provide a basis for methodical approach to forming competence models of military experts. The proposed methodological approach is based on the determination of priority between the universal high school career competency model and requirements of a military specialist competency model. Forming a personal competency map of military specialists as a result of professional training in high school has been suggested. The map provides reflection not only of knowledge, skills and experience in key, general competences, but also a thorough professional display of personality traits, cognitive and social skills.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано поняття «компетенція» й «компетентність» та визначено їх сутність стосовно військових фахівців. Запропоновано методичний підхід до формування компетентнісної моделі військових фахівців, яка включає не тільки функціональні, а й когнітивні та соціальні компетенції, що дає можливість визначити індивідуальні «сильні» та «слабкі» сторони військовослужбовця та забезпечити, таким чином, ефективність розстановки кадрів.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectкомпетентностная модельen_US
dc.subjectвоенные специалистыen_US
dc.subjectкомпетенцияen_US
dc.subjectкомпетентностьen_US
dc.subjectкогнитивные компетенцииen_US
dc.subjectсоциальные компетенцииen_US
dc.subjectрасстановка кадровen_US
dc.subjectэффективностьen_US
dc.subjectкомпетентнісна модельen_US
dc.subjectвійськові фахівціen_US
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectкогнітивні компетенціїen_US
dc.subjectсоціальні компетенціїen_US
dc.subjectрозстановка кадрівen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectcompetence modelen_US
dc.subjectmilitary specialistsen_US
dc.subjectexpertiseen_US
dc.subjectcompetenceen_US
dc.subjectcognitive competenceen_US
dc.subjectsocial competenceen_US
dc.subjectstaff appointmenten_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleМетодичний підхід до формування компетентнісної моделі військових фахівцівen_US
dc.title.alternativeМетодический подход к формированию компетентностной модели военных специалистовen_US
dc.title.alternativeMethodological Approach to Forming a Competence Model of Military Expertsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stefanenko.pdf424,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.