Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульгіна, Т.С.-
dc.date.accessioned2014-06-19T08:10:47Z-
dc.date.available2014-06-19T08:10:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27001-
dc.subjectмаркетинг персоналуen_US
dc.subjectкомплексen_US
dc.subjectновий рівеньen_US
dc.subjectрозвиткуen_US
dc.subjectсутності категоріїen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.titleПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ»en_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри управління персоналом і економіка праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4_Suljgna.pdf68,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.