Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25308
Назва: Управління маркетинговими ризиками в умовах європейської інтеграції
Інші назви: Севрюкова С.В. Управління маркетинговими ризиками в умовах європейської інтеграції / С.В. Севрюкова//Збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу» 26-28 вересня 2013 року. – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2013. – С. 151-153.
Автори: Севрюкова, Світлана Валеріївна
Ключові слова: маркетигові ризики
marketing risks
методи управління
management methods
Дата публікації: 24-бер-2014
Серія/номер: Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу;
Короткий огляд (реферат): В праці висвітлені основні проблеми управління маркетинговими ризиками в поцесі інтеграції національни підприємств, за рахунок розширення спектру використання в практиці методів зниження маркетингових ризиків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25308
ISSN: УДК 658.8.001.76:658.62.009.12
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління маркетинговими ризиками в умовах інтеграції.Pdf287,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.