Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеврюкова, Світлана Валеріївна-
dc.date.accessioned2014-03-24T04:59:14Z-
dc.date.available2014-03-24T04:59:14Z-
dc.date.issued2014-03-24-
dc.identifier.issnУДК 658.8.001.76:658.62.009.12-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25308-
dc.description.abstractВ праці висвітлені основні проблеми управління маркетинговими ризиками в поцесі інтеграції національни підприємств, за рахунок розширення спектру використання в практиці методів зниження маркетингових ризиків.en_US
dc.relation.ispartofseriesМаркетинг інновацій і інновації в маркетингу;-
dc.subjectмаркетигові ризикиen_US
dc.subjectmarketing risksen_US
dc.subjectметоди управлінняen_US
dc.subjectmanagement methodsen_US
dc.titleУправління маркетинговими ризиками в умовах європейської інтеграціїen_US
dc.title.alternativeСеврюкова С.В. Управління маркетинговими ризиками в умовах європейської інтеграції / С.В. Севрюкова//Збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу» 26-28 вересня 2013 року. – Суми : ТОВ «ДД «Папірус», 2013. – С. 151-153.en_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління маркетинговими ризиками в умовах інтеграції.Pdf287,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.