Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРайко, В.Д.-
dc.date.accessioned2010-11-30T09:26:41Z-
dc.date.available2010-11-30T09:26:41Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 32 (126) - Донецьк, ДонНТУ, 2007. - С. 177 - 184en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/251-
dc.descriptionThe article highlights the evolution of the strategic management of the development of marketing activity of the industrial enterprise; analyzed the school strategies, their advantages and disadvantages for the management of marketing activity; modern marketing paradigm, and it is different; it is concluded that the strategic management of development of marketing activity has the following features: reduction of terms of acceptance of administrative decisions, the complex nature of strategic management, equivalence potential opportunities in the enterprise market, the importance of considering the subjective factors in the management; developed a conceptual approach to the process of formation and management of partnerships at the system level on the basis of the system properties "consumer-venture partner".-
dc.description.abstractВиділено еволюцію стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислового підприємства; проаналізовано школи стратегій, їх недоліки та переваги щодо управління маркетинговою діяльністю; сучасну маркетингову парадигму та її відмінності; зроблено висновок про те, що стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності має такі особливості: скорочення термінів прийняття управлінських рішень, комплексний характер стратегічного управління, рівнозначність потенційних можливостей підприємства на ринку, важливість врахування суб'єктивних факторів в управлінні; розроблено концептуальний підхід до процесу формування та управління партнерськими відносинами на системному рівні на основі системи властивостей "споживач-підприємство-партнер".-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;25-
dc.subjectстратегічне управління-
dc.subjectstrategic management-
dc.subjectмаркетингова діяльність-
dc.subjectmarketing activities-
dc.subjectшколи стратегій-
dc.subjectschool of strategies-
dc.subjectмаркетингова парадигма-
dc.subjectmarketing paradigm-
dc.subjectпартнерські відносини-
dc.subjectpartnerships-
dc.titleФормулювання особливостей стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства, що полягають у розгляді системи "Споживач - Підприємство - Партнер" за властивостямиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 32 (126)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.