Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25111
Назва: Систематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємств
Автори: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключові слова: стратегії просування
ціноутворення
стимулювання збуту
реклама
персональні продажі
конкурентоспроможність
promotional strategy
pricing
sales promotion
advertising
personal selling
competitiveness
Дата публікації: 2012
Видавництво: Бердянськ: БУМІБ
Бібліографічний опис: Фролова В.Ю. Систематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємств / В.Ю.Фролова // Моделі збалансованого розвитку соціально-економічних систем: економіко-правові, соціально-політичні, історичні та філософські аспекти: міжн. наук.- практ. конф., 4 – 5 грудня 2012р. – Бердянськ: БУМІБ, 2012. – С.52 – 53.
Короткий огляд (реферат): Систематизовано методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності, як основи для формування стратегічного плану розвитку підприємств. Розглянуто основні джерела конкурентного тиску для ефективного стратегічного планування дій підприємства.
Опис: Systematized the methodical approach to assessing the competitiveness of marketing activities as the basis for the formation of a strategic plan for the development of enterprises. Considered the main sources of competitive pressure for effective strategic action planning company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25111
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.