Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролова, Валерія Юріївна-
dc.contributor.authorFrolova, V.-
dc.date.accessioned2014-03-13T18:14:09Z-
dc.date.available2014-03-13T18:14:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФролова В.Ю. Систематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємств / В.Ю.Фролова // Моделі збалансованого розвитку соціально-економічних систем: економіко-правові, соціально-політичні, історичні та філософські аспекти: міжн. наук.- практ. конф., 4 – 5 грудня 2012р. – Бердянськ: БУМІБ, 2012. – С.52 – 53.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25111-
dc.descriptionSystematized the methodical approach to assessing the competitiveness of marketing activities as the basis for the formation of a strategic plan for the development of enterprises. Considered the main sources of competitive pressure for effective strategic action planning company.en_US
dc.description.abstractСистематизовано методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності, як основи для формування стратегічного плану розвитку підприємств. Розглянуто основні джерела конкурентного тиску для ефективного стратегічного планування дій підприємства.en_US
dc.publisherБердянськ: БУМІБen_US
dc.subjectстратегії просуванняen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectперсональні продажіen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectpromotional strategyen_US
dc.subjectpricingen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectpersonal sellingen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleСистематизація методів оцінки конкурентоспроможності маркетингової діяльності підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.