Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШляхов, Виталий Сергеевич-
dc.date.accessioned2014-02-13T08:56:50Z-
dc.date.available2014-02-13T08:56:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШляхов В.С. Перспективи та шляхи вдосконалювання автомобільних двигунів внутрішнього згоряння / В.С. Шляхов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту. – 2012. – № 2(15). – С. 117–123.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24736-
dc.description.abstractПроведено огляд існуючих способів геометричної зміни робочого об’єму автомобі-льних двигунів внутрішнього згоряння, в результаті якого доведено перевагу двигунів з модульним відключенням циліндрів. Обґрунтовано передумови регулювання навантаження в бензинових та дизельних двигунах на часткових режимах шляхом зміни їх робочого об’єму застосуванням відключення частини працюючих циліндрів. В ході проведеного аналізу існуючих способів відключення циліндрів показано, що найбільш ефективним з них є дезактивація циліндру шляхом зупинки руху поршня. Описано конструкцію безшатунного двигуна з системою модульного відключення циліндрів, а також наведено функціональну схему механізму модульного відключення циліндрів, який розроблено на кафедрі «Автомобільний транспорт» АДІ ДВНЗ «ДонНТУ», та описано роботу кожної з його складових частин. Наведено деякі результати, що отримано на попередньому етапі, шляхом дослідження фізичної моделі механізму модульного відключення циліндрів на безмоторній установці. Описано конструкцію деяких складових частин безмоторної установки. Аналіз результатів, що отримані в ході обробки осциллограмм, показує, що час спрацьовування механізму не перевищує 3 мс при навантаженні на механізм 1 кН.en_US
dc.publisherВісті Автомобільно-дорожнього інститутуen_US
dc.subjectdisconnection of cylindersen_US
dc.subjectmodular power planten_US
dc.subjectconrod-free internal combustion engineen_US
dc.subjectcylinder shutdown mechanismen_US
dc.subjectthe physical modelen_US
dc.subjectnon-motorized settingen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectисследованияen_US
dc.subjectотключение цилиндровen_US
dc.subjectмодульная силовая установкаen_US
dc.subjectбесшатунный двигательen_US
dc.subjectмеханизм выключения цилиндровen_US
dc.subjectфизическая модельen_US
dc.subjectбезмоторная установкаen_US
dc.titleПерспективи та шляхи вдосконалювання автомобільних двигунів внутрішнього згорянняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stat_Gorlovka_2012_Edin.pdf751,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.