Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24736
Назва: | Перспективи та шляхи вдосконалювання автомобільних двигунів внутрішнього згоряння |
Автори: | Шляхов, Виталий Сергеевич |
Ключові слова: | disconnection of cylinders modular power plant conrod-free internal combustion engine cylinder shutdown mechanism the physical model non-motorized setting research исследования отключение цилиндров модульная силовая установка бесшатунный двигатель механизм выключения цилиндров физическая модель безмоторная установка |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Вісті Автомобільно-дорожнього інституту |
Бібліографічний опис: | Шляхов В.С. Перспективи та шляхи вдосконалювання автомобільних двигунів внутрішнього згоряння / В.С. Шляхов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту. – 2012. – № 2(15). – С. 117–123. |
Короткий огляд (реферат): | Проведено огляд існуючих способів геометричної зміни робочого об’єму автомобі-льних двигунів внутрішнього згоряння, в результаті якого доведено перевагу двигунів з модульним відключенням циліндрів. Обґрунтовано передумови регулювання навантаження в бензинових та дизельних двигунах на часткових режимах шляхом зміни їх робочого об’єму застосуванням відключення частини працюючих циліндрів. В ході проведеного аналізу існуючих способів відключення циліндрів показано, що найбільш ефективним з них є дезактивація циліндру шляхом зупинки руху поршня. Описано конструкцію безшатунного двигуна з системою модульного відключення циліндрів, а також наведено функціональну схему механізму модульного відключення циліндрів, який розроблено на кафедрі «Автомобільний транспорт» АДІ ДВНЗ «ДонНТУ», та описано роботу кожної з його складових частин. Наведено деякі результати, що отримано на попередньому етапі, шляхом дослідження фізичної моделі механізму модульного відключення циліндрів на безмоторній установці. Описано конструкцію деяких складових частин безмоторної установки. Аналіз результатів, що отримані в ході обробки осциллограмм, показує, що час спрацьовування механізму не перевищує 3 мс при навантаженні на механізм 1 кН. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24736 |
ISSN: | 1990-7796 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Автомобільний транспорт" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stat_Gorlovka_2012_Edin.pdf | 751,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.