Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Микола Іванович-
dc.contributor.authorЗаренбін, Володимир Георгійович-
dc.contributor.authorСупрун, Володимир Леонідович-
dc.contributor.authorЮрченко, Юрій Валерійович-
dc.contributor.authorШляхов, Віталій Сергійович-
dc.contributor.authorКолеснікова, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorПідлісний, Олександр Генадійович-
dc.date.accessioned2014-02-13T08:56:35Z-
dc.date.available2014-02-13T08:56:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМіщенко М.І. Двигун GoEngine зі змінним ходом поршня і регульованим ступенем стиску. Сили інерції, розрахунок, аналіз / М.І. Міщенко, В.Г. Заренбін, Т.М. Колеснікова, Ю.В. Юрченко, B.C. Шляхов, В.Л. Супрун, О.Г. Підлісний // Вісник СевНТУ. Серія машиноприладобудування і транспорт: зб. наукових праць. – 2012. – Вип. 135. – С. 229–232.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24735-
dc.description.abstractУ даній статті представлений метод розрахунку сил інерції в двигуні GoЕngine. Формули для сил інерції базуються на аналітичних залежностях кінематики цього двигуна, отриманих раніше в АДІ ДВНЗ «ДонНТУ». Результати розрахунку показують, що амплітуда незрівноваженої сили інерції від зворотно-поступальних мас mА в двигуні GoЕngine перевищує аналогічну силу інерції в класичному двигуні на 30…40 %. Зі всіх незрівноважених сил інерції найбільшу амплітуду має сила інерції від мас, зв'язаних з кривошипною шийкою колінчастого вала. Ця сила інерції більш ніж в 4 рази перевищує силу інерції від мас mА. Наголошується, що в двигуні GoЕngine сила інерції від мас mА має в двох послідовних оборотах колінчастого вала різний характер зміни і амплітуду, що приводить до додаткової незрівноваженості двигуна.en_US
dc.publisherВісник СевНТУen_US
dc.subjectдвигун GoЕngineen_US
dc.subjectсиловий механізмen_US
dc.subjectсили інерціїen_US
dc.subjectаналітичні залежностіen_US
dc.titleДвигун GoEngine зі змінним ходом поршня й регульованим ступенем стиску. Cили інерції, розрахунок, аналізen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stat_Sevastopol_2012.pdf519,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.