Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24735
Title: | Двигун GoEngine зі змінним ходом поршня й регульованим ступенем стиску. Cили інерції, розрахунок, аналіз |
Authors: | Міщенко, Микола Іванович Заренбін, Володимир Георгійович Супрун, Володимир Леонідович Юрченко, Юрій Валерійович Шляхов, Віталій Сергійович Колеснікова, Тетяна Миколаївна Підлісний, Олександр Генадійович |
Keywords: | двигун GoЕngine силовий механізм сили інерції аналітичні залежності |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Вісник СевНТУ |
Citation: | Міщенко М.І. Двигун GoEngine зі змінним ходом поршня і регульованим ступенем стиску. Сили інерції, розрахунок, аналіз / М.І. Міщенко, В.Г. Заренбін, Т.М. Колеснікова, Ю.В. Юрченко, B.C. Шляхов, В.Л. Супрун, О.Г. Підлісний // Вісник СевНТУ. Серія машиноприладобудування і транспорт: зб. наукових праць. – 2012. – Вип. 135. – С. 229–232. |
Abstract: | У даній статті представлений метод розрахунку сил інерції в двигуні GoЕngine. Формули для сил інерції базуються на аналітичних залежностях кінематики цього двигуна, отриманих раніше в АДІ ДВНЗ «ДонНТУ». Результати розрахунку показують, що амплітуда незрівноваженої сили інерції від зворотно-поступальних мас mА в двигуні GoЕngine перевищує аналогічну силу інерції в класичному двигуні на 30…40 %. Зі всіх незрівноважених сил інерції найбільшу амплітуду має сила інерції від мас, зв'язаних з кривошипною шийкою колінчастого вала. Ця сила інерції більш ніж в 4 рази перевищує силу інерції від мас mА. Наголошується, що в двигуні GoЕngine сила інерції від мас mА має в двох послідовних оборотах колінчастого вала різний характер зміни і амплітуду, що приводить до додаткової незрівноваженості двигуна. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24735 |
Appears in Collections: | Публікації кафедри "Автомобільний транспорт" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stat_Sevastopol_2012.pdf | 519,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.