Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьмін, Віктор Степанович-
dc.date.accessioned2014-02-13T08:52:32Z-
dc.date.available2014-02-13T08:52:32Z-
dc.date.issued2014-02-13-
dc.identifier.issnУДК 629.113.004-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24724-
dc.descriptionТЕХНОЛОГИЧЕСКИЙ АУДИТ И РЕЗЕРВЫ ПРОИЗВОДСТВА — № 5/1(7), 2012en_US
dc.description.abstractРозроблено модель і систему забезпечення якості послуг підприємства автосервісу. Розглянуто та визначено вимоги та умовиформування системи оцінки рівня забезпечення, представлено загальну методикута порядок оцінки. Наведено рекомендації по визначенню коефіцієнта якості забезпечення виробничого процесу і послугиen_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseriesТехнологічний аудит та резерви виробництва;Вип. 1(7), T.5, – Харків, 2012 – с. 37-38-
dc.subjectякість послуги, показники якості, процес технологічнийen_US
dc.subjectкачество услуги, показатели качества, процесс технологическийen_US
dc.subjectquality of service, quality indicators, process technologicalen_US
dc.titleОцінка рівня забезпечення якості послуг автосервісуen_US
dc.title.alternativeОценка уровня обеспечения качества услуг автосервисаen_US
dc.title.alternativeEstimation of level of maintenance of quality of services of car-care centeren_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Оцінка рівня забезпечення якості послуг автосервісу.pdf98,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.