Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯхно О.О.-
dc.contributor.authorШевченко В. І.-
dc.date.accessioned2013-12-11T14:43:42Z-
dc.date.available2013-12-11T14:43:42Z-
dc.date.issued2013-12-11-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24299-
dc.descriptionThe article is devoted to the actual problems of sociopsychology. This article contains the first part of original method of sociological interrogatory, called to remove the lack psycho-linguistic and psycho-emotional information for agitational and propagandistic campaigns.en_US
dc.description.abstractВ статті міститься перша частина оригінального методу соціоопитування, покликаного усунути дефіцит психолінгвістичної та психоемоційної інформації, необхідної для агітаційно-пропагандистських кампаніях. Метод також дає змогу розширити традиційний мистецько-«креативний підхід» виготовлення друкованої та аудіо-реклами до рамок науково-мистецького підходу на нейромаркетингових техніках з інструментальним акцентом.en_US
dc.subjectпсихолінгвістична схемаen_US
dc.titleПсихолінгвістичні засоби в соціоопитуванніen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Effectiveness_Яхно (2).doc81 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.