Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24299
Назва: Психолінгвістичні засоби в соціоопитуванні
Автори: Яхно О.О.
Шевченко В. І.
Ключові слова: психолінгвістична схема
Дата публікації: 11-гру-2013
Короткий огляд (реферат): В статті міститься перша частина оригінального методу соціоопитування, покликаного усунути дефіцит психолінгвістичної та психоемоційної інформації, необхідної для агітаційно-пропагандистських кампаніях. Метод також дає змогу розширити традиційний мистецько-«креативний підхід» виготовлення друкованої та аудіо-реклами до рамок науково-мистецького підходу на нейромаркетингових техніках з інструментальним акцентом.
Опис: The article is devoted to the actual problems of sociopsychology. This article contains the first part of original method of sociological interrogatory, called to remove the lack psycho-linguistic and psycho-emotional information for agitational and propagandistic campaigns.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24299
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Effectiveness_Яхно (2).doc81 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.