Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24267
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вяткин, С.И. | - |
dc.contributor.author | Романюк, А.Н. | - |
dc.contributor.author | Довгалюк, Р.Ю. | - |
dc.contributor.author | VIATKIN, S.I. | - |
dc.contributor.author | ROMANYUK, A.N. | - |
dc.contributor.author | DOVHALIUK, R.Yu. | - |
dc.contributor.author | ВЯТКІН, С.І. | - |
dc.contributor.author | РОМАНЮК, О.Н. | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-10T08:19:23Z | - |
dc.date.available | 2013-12-10T08:19:23Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету, серія «Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка»,вып. 15 (203), Донецк, ДонНТУ, 2012 | en_US |
dc.identifier.other | УДК 004.3 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24267 | - |
dc.description | In this paper the texturing in tile (virtual buffer method) visualization is examined and accuracy of computation of dot product of normal and texture coordinates is evaluated. This evaluation is needed for correct computation of texture coordinates when texture is displayed in real-time visualization systems. Which allows to generate high realistic textured surfaces. | en_US |
dc.description.abstract | В данной работе рассматривается текстурирование в тайловой (виртуальной буферной методике) визуализации и оценивается точность вычисления скалярного произведения вектора нормали и текстурных координат. Эта оценка необходима для корректного вычисления текстурных координат при отображении текстуры в системах визуализации реального времени, что позволяет генерировать высокореалистичные текстурированные поверхности. | en_US |
dc.publisher | Донецкий национальний технический университет | en_US |
dc.subject | текстурування | en_US |
dc.subject | тайли | en_US |
dc.subject | рівень детальності | en_US |
dc.subject | обчислення текстури | en_US |
dc.subject | texturizing | en_US |
dc.subject | tiles | en_US |
dc.subject | level of detail | en_US |
dc.subject | texture computation | en_US |
dc.subject | текстурирование | en_US |
dc.subject | тайлы | en_US |
dc.subject | уровень детальности | en_US |
dc.subject | вычисление текстуры | en_US |
dc.title | Особенности текстурирования в тайловой технологии визуализации | en_US |
dc.title.alternative | THE SPECIAL FEATURES OF TEXTURING IN TILE VISUALIZATION TECHNOLOGY | en_US |
dc.title.alternative | ОСОБЛИВОСТІ ТЕКСТУРУВАННЯ В ТАЙЛОВІЙ ТЕХНОЛОГІЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 15(203) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
p079.pdf | 391,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.