Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСЕРЕБРОВА, С.Б.-
dc.contributor.authorSerebrova, S.B.-
dc.date.accessioned2013-11-19T09:58:16Z-
dc.date.available2013-11-19T09:58:16Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 9 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.en_US
dc.identifier.otherУДК 81’37 : 82-921-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24040-
dc.descriptionIn article are considered particularities of use the semantic filling cultural phenomenon in modern regional discourse of printed MASS-MEDIAS of Ukraines (on example of the russianlanguage publishing presses Donbassa), the ordering of investigated units is offered.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматриваются особенности использования смыслового наполнения прецедентных феноменов в современном региональном дискурсе печатных СМИ Украины (на примере русскоязычных изданий прессы Донбасса), предлагается систематизация изучаемых единиц.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectпрецедентні феномениen_US
dc.subjectповерхове значенняen_US
dc.subjectглибинне значенняen_US
dc.subjectcultural phenomenonsen_US
dc.subjectsuperficial acquaintanceen_US
dc.subjectdeep importanceen_US
dc.subjectsystem senseen_US
dc.subjectпрецедентные феноменыen_US
dc.subjectповерхностное значениеen_US
dc.subjectглубинное значениеen_US
dc.subjectсистемный смыслen_US
dc.titleСЕМАНТИЧЕСКИЙ АСПЕКТ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ПРЕЦЕДЕНТНЫХ ФЕНОМЕНОВ В РЕГИОНАЛЬНОМ МЕДИАДИСКУРСЕen_US
dc.title.alternativeSemantic aspect of the use cultural phenomenon in regional mediadiskurseen_US
dc.title.alternativeСемантичний аспект використання прецедентних феноменів у регіональному медіадіскурсіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Випуск 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
serebrova.pdf191,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.