Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23989
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ДЕМІНСЬКА, Л.О. | - |
dc.contributor.author | Деминская, Л. А. | - |
dc.contributor.author | Deminskaya, Larisa | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-18T09:13:11Z | - |
dc.date.available | 2013-11-18T09:13:11Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 9 - Донецьк, ДонНТУ, 2011. | en_US |
dc.identifier.other | УДК 796.011.3 (043) | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23989 | - |
dc.description | For successful professional activity of teacher of physical education the important factor is knowledge and use of general methodical and specific principles. These principles will allow to use effectively in physical education the possibilities of pedagogical process for comprehensive development of personality and development of his motive qualities. | en_US |
dc.description.abstract | Для успішної професійної дії вчителя фізичного виховання важливим чинником є знання та використання загально-методичних та специфічних принципів. Дані принципи дозволять ефективно використовувати у фізичному вихованні можливості педагогічного процесу для всебічного розвитку особистості та розвитку його рухових якостей. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | principle | en_US |
dc.subject | physical education | en_US |
dc.subject | method | en_US |
dc.subject | consciousness | en_US |
dc.subject | activity | en_US |
dc.subject | obsiousness | en_US |
dc.subject | accessness | en_US |
dc.subject | individualization | en_US |
dc.subject | dynamics | en_US |
dc.subject | recurrence | en_US |
dc.subject | adequacy | en_US |
dc.subject | принцип | en_US |
dc.subject | физическое воспитание | en_US |
dc.subject | методика | en_US |
dc.subject | сознание | en_US |
dc.subject | активность | en_US |
dc.subject | наглядность | en_US |
dc.subject | доступность | en_US |
dc.subject | индивидуализация | en_US |
dc.subject | динамика | en_US |
dc.subject | цикличность | en_US |
dc.subject | адекватность | en_US |
dc.subject | фізичне виховання | en_US |
dc.subject | свідомість | en_US |
dc.subject | активність | en_US |
dc.subject | наочність | en_US |
dc.subject | доступність | en_US |
dc.subject | індивідуалізація | en_US |
dc.subject | динаміка | en_US |
dc.subject | циклічність | en_US |
dc.subject | адекватність | en_US |
dc.title | ЗАГАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ І СПЕЦИФІЧНІ ПРИНЦИПИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ | en_US |
dc.title.alternative | Общеметодические и специфические принципы физического воспитания | en_US |
dc.title.alternative | General methodical and specific principles of physical education | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 9 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
deminskaya.pdf | 172,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.