Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23928
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ПРОШКІН, В. В. | - |
dc.contributor.author | Proshkin, V. | - |
dc.contributor.author | Прошкин, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-15T12:03:27Z | - |
dc.date.available | 2013-11-15T12:03:27Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 | en_US |
dc.identifier.other | УДК [001 : 378] . 001 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23928 | - |
dc.description | The main approach to concept definition of the integration scientific and research and educational work in the university are examined in this article. Historical preconditions for a formation the integration as a major condition of improvement professional training of future teachers are explored. State goal-oriented programs according to the integration of science and education as well as up-to-date tendencies of integration processes that are fulfilled within the range of pedagogic in higher school are singled out. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні підходи до визначення поняття інтеграції науково- дослідної й навчальної роботи в університеті. Проаналізовано історичні передумови становлення інтеграції як найважливішої умови процесу вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів. Виділено державні цільові програми з інтеграції науки й освіти, а також сучасні тенденції інтеграційних процесів, що відбуваються в педагогіці вищої школи. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | интеграция | en_US |
dc.subject | наука | en_US |
dc.subject | образование | en_US |
dc.subject | профессиональная подготовка | en_US |
dc.subject | integration | en_US |
dc.subject | science | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | professional training | en_US |
dc.subject | інтеграція | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.title | ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ІНТЕГРАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ Й НАВЧАЛЬНОЙ РОБОТИ В УНІВЕРСИТЕТІ | en_US |
dc.title.alternative | Theory and history of an integration scientific and research and educational work in the university | en_US |
dc.title.alternative | Теория и история интеграции научно-исследовательской и учебной работы в университете | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 8 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
prochkin.pdf | 152,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.