Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄВСЕЄВА, О. Г.-
dc.contributor.authorYevseyeva, E.-
dc.contributor.authorЕвсеева, Е.Г.-
dc.date.accessioned2013-11-12T12:02:49Z-
dc.date.available2013-11-12T12:02:49Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010en_US
dc.identifier.otherУДК 378.14:[51:004] О-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23769-
dc.descriptionThe five component subject model of student of technical university on higher mathematics is considered on the example of the « The set‘s theory». A model consists of thematic, operating, procedural, functional and semantic component. The subject model of student, that is built, can be used for construction of activities technology of mathematics teaching in a technical university both with the use of computer and without it.en_US
dc.description.abstractРозглянуто п’ятикомпонентну предметну модель студента технічного університету з вищої математики на прикладі розділу «Теорія множин». Модель складається з тематичної, операційної, процедурної, функціональної і семантичної компонент. Предметна модель студента, що побудована, може бути використана для побудови діяльнісної технології навчання математики в технічному університеті як з використанням комп‘ютера, так и без нього.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectдеятельностное обучениеen_US
dc.subjectпредметная модель студентаen_US
dc.subjectсемантический конспектen_US
dc.subjectвысшая математикаen_US
dc.subjectтеория множествen_US
dc.subjectactivities teachingen_US
dc.subjectstudent’s subject modelen_US
dc.subjectsemantic synopsisen_US
dc.subjecthigh mathematicsen_US
dc.subjectthe theory of setsen_US
dc.subjectдіяльнісне навчанняen_US
dc.subjectпредметна модель студентаen_US
dc.subjectсемантичний конспектen_US
dc.subjectвища математикаen_US
dc.subjectтеорія множинen_US
dc.titleПРЕДМЕТНА МОДЕЛЬ СТУДЕНТА ЯК БАЗА ПРОЕКТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ЗАСАДАХ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУen_US
dc.title.alternativeSubject student model as a base of theconstraction the technology of teaching mathematics on the basis of activities approachen_US
dc.title.alternativeПредметная модель студента как база проектирования технологий обучения математики на основе деятельностного подходаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
evseeva.pdf135,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.