Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23769
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ЄВСЕЄВА, О. Г. | - |
dc.contributor.author | Yevseyeva, E. | - |
dc.contributor.author | Евсеева, Е.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-12T12:02:49Z | - |
dc.date.available | 2013-11-12T12:02:49Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 8 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.14:[51:004] О | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23769 | - |
dc.description | The five component subject model of student of technical university on higher mathematics is considered on the example of the « The set‘s theory». A model consists of thematic, operating, procedural, functional and semantic component. The subject model of student, that is built, can be used for construction of activities technology of mathematics teaching in a technical university both with the use of computer and without it. | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто п’ятикомпонентну предметну модель студента технічного університету з вищої математики на прикладі розділу «Теорія множин». Модель складається з тематичної, операційної, процедурної, функціональної і семантичної компонент. Предметна модель студента, що побудована, може бути використана для побудови діяльнісної технології навчання математики в технічному університеті як з використанням комп‘ютера, так и без нього. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | деятельностное обучение | en_US |
dc.subject | предметная модель студента | en_US |
dc.subject | семантический конспект | en_US |
dc.subject | высшая математика | en_US |
dc.subject | теория множеств | en_US |
dc.subject | activities teaching | en_US |
dc.subject | student’s subject model | en_US |
dc.subject | semantic synopsis | en_US |
dc.subject | high mathematics | en_US |
dc.subject | the theory of sets | en_US |
dc.subject | діяльнісне навчання | en_US |
dc.subject | предметна модель студента | en_US |
dc.subject | семантичний конспект | en_US |
dc.subject | вища математика | en_US |
dc.subject | теорія множин | en_US |
dc.title | ПРЕДМЕТНА МОДЕЛЬ СТУДЕНТА ЯК БАЗА ПРОЕКТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ НА ЗАСАДАХ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ | en_US |
dc.title.alternative | Subject student model as a base of theconstraction the technology of teaching mathematics on the basis of activities approach | en_US |
dc.title.alternative | Предметная модель студента как база проектирования технологий обучения математики на основе деятельностного подхода | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 8 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
evseeva.pdf | 135,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.