Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВОЗНЯК, Я. О.-
dc.contributor.authorVoznik, I.O.-
dc.date.accessioned2013-11-12T11:18:15Z-
dc.date.available2013-11-12T11:18:15Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010en_US
dc.identifier.otherУДК 316.776.23-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23762-
dc.descriptionIn this article the analytical review of previous studies of the phenomenon of specific manipulations was made; there were developed special criteria for typology of manipulations by the author, so that peculiarities and consequences of psychoinfluence on the recipient. The results of empirical sociological research as an independent author search are presented, that resulted in the fixed effects of subliminal manipulation of Ukrainian consumers through interaction in the advertising space. Also there were defined specific groups that are most exposed to this type of influence.en_US
dc.description.abstractВ статті проведено аналітичний огляд попередніх досліджень специфіки феномену маніпуляцій, здійснено типологію маніпуляцій за розробленими автором критеріями, завдяки чому досліджуються особливості та наслідки психовпливу маніпулятивних технологій на адресата впливу. Представлено результати емпіричного соціологічного дослідження як самостійного авторського пошуку, в результаті якого зафіксовано присутність впливу маніпуляцій на підсвідомість українських споживачів через взаємодію у рекламному просторі. Визначено специфічні групи населення, які найбільше піддаються такому типові впливу.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectmanipulative technologiesen_US
dc.subjectthe impact on subliminal minden_US
dc.subjectconsequences of psychoinfluenceen_US
dc.subjectкоммуникацияen_US
dc.subjectманипулятивные технологииen_US
dc.subjectвлияние на подсознание,en_US
dc.subjectпоследствия психовлиянияen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectманіпулятивні технологіїen_US
dc.subjectвплив на підсвідомістьen_US
dc.subjectнаслідки психовпливуen_US
dc.titleМАНІПУЛЯЦІЯ ЯК СПЕЦИФІЧНА КОМУНІКАЦІЯ: ОСОБЛИВОСТІ ТА НАСЛІДКИ ПСИХОВПЛИВУen_US
dc.title.alternativeМанипуляции как специфическая коммуникация: особенности и последствия психовлянияen_US
dc.title.alternativeManipulations as specific communication : features and consequences of psychological effectsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
voznjak.pdf287,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.