Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСТЕФАНЕНКО, П.В.-
dc.contributor.authorДЖУРА, С.Г.-
dc.contributor.authorЧУРСИНОВ, В.И.-
dc.contributor.authorStephanenko, P.V.-
dc.contributor.authorDzhura, S.G.-
dc.contributor.authorChursinov, V.I.-
dc.date.accessioned2013-11-12T11:07:22Z-
dc.date.available2013-11-12T11:07:22Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010en_US
dc.identifier.otherУДК 621.311.153.001.24-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23758-
dc.descriptionThe following education development paradigms have been analyzed: the fractal paradigm, the polytomic paradigm, the creative paradigm as well as the knowledge hierarchy. The hypothesis of a new approach to distance learning based on the energy information pedagogic has been proposed.en_US
dc.description.abstractПроанализирован генезис становления понятия ноосферы и парадигмы развития науки: фрактальная парадигма, политомическая парадигма, креативная парадигма а также иерархия знаний. Предложена гипотеза нового подхода к дистанционному образованию, основанному на ноосферном мышлении.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectnoosphereen_US
dc.subjectcontrolled from distance educationen_US
dc.subjectenergy informational paradigmen_US
dc.subjectfractal paradigmen_US
dc.subjectpolytomic paradigmen_US
dc.subjectcreative paradigmen_US
dc.subjectknowledge hierarchyen_US
dc.subjectноосфераen_US
dc.subjectдистанційна освітаen_US
dc.subjectфрактальна парадигмаen_US
dc.subjectполітомічна парадигмаen_US
dc.subjectкреативна парадигмаen_US
dc.subjectієрархія знаньen_US
dc.subjectдистанционное образованиеen_US
dc.subjectфраноосферактальная парадигмаen_US
dc.subjectполитомическая парадигмаen_US
dc.subjectкреативная парадигмаen_US
dc.subjectиерархия знанийen_US
dc.titleОСОБЕННОСТИ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ НА НООСФЕРНОМ ЭТАПЕ РАЗВИТИЯen_US
dc.title.alternativeОсобливості дистанційного навчання на ноосферному етапі розвиткуen_US
dc.title.alternativeFeatures of the distance teaching on the nооsphere of stage of developmenten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stefanenko.pdf153,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.