Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23758
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | СТЕФАНЕНКО, П.В. | - |
dc.contributor.author | ДЖУРА, С.Г. | - |
dc.contributor.author | ЧУРСИНОВ, В.И. | - |
dc.contributor.author | Stephanenko, P.V. | - |
dc.contributor.author | Dzhura, S.G. | - |
dc.contributor.author | Chursinov, V.I. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-12T11:07:22Z | - |
dc.date.available | 2013-11-12T11:07:22Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 | en_US |
dc.identifier.other | УДК 621.311.153.001.24 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23758 | - |
dc.description | The following education development paradigms have been analyzed: the fractal paradigm, the polytomic paradigm, the creative paradigm as well as the knowledge hierarchy. The hypothesis of a new approach to distance learning based on the energy information pedagogic has been proposed. | en_US |
dc.description.abstract | Проанализирован генезис становления понятия ноосферы и парадигмы развития науки: фрактальная парадигма, политомическая парадигма, креативная парадигма а также иерархия знаний. Предложена гипотеза нового подхода к дистанционному образованию, основанному на ноосферном мышлении. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | noosphere | en_US |
dc.subject | controlled from distance education | en_US |
dc.subject | energy informational paradigm | en_US |
dc.subject | fractal paradigm | en_US |
dc.subject | polytomic paradigm | en_US |
dc.subject | creative paradigm | en_US |
dc.subject | knowledge hierarchy | en_US |
dc.subject | ноосфера | en_US |
dc.subject | дистанційна освіта | en_US |
dc.subject | фрактальна парадигма | en_US |
dc.subject | політомічна парадигма | en_US |
dc.subject | креативна парадигма | en_US |
dc.subject | ієрархія знань | en_US |
dc.subject | дистанционное образование | en_US |
dc.subject | франоосферактальная парадигма | en_US |
dc.subject | политомическая парадигма | en_US |
dc.subject | креативная парадигма | en_US |
dc.subject | иерархия знаний | en_US |
dc.title | ОСОБЕННОСТИ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ НА НООСФЕРНОМ ЭТАПЕ РАЗВИТИЯ | en_US |
dc.title.alternative | Особливості дистанційного навчання на ноосферному етапі розвитку | en_US |
dc.title.alternative | Features of the distance teaching on the nооsphere of stage of development | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 7 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
stefanenko.pdf | 153,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.