Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23737
Назва: МЕТА, ЗАДАЧІ ТА ЕТАПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ
Інші назви: Цель, задачи и этапы организации исследовательско- экспериментальной работы
Purpose, tasks and stages of organization of исследовательско- of experimental work
Автори: МУСАЄВ, К.Ф.
Musaev, K. F.
Ключові слова: structure of maintenance
didactic technologies
experiment
структурирование содержания
дидактические технологии
эксперимент
структурування змісту
дидактичні технології
експеримент
Дата публікації: 2010
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010
Короткий огляд (реферат): Розглянуто педагогічний експеримент як комплекс методів дослідження, що дозволяють забезпечити доказову і науково-об’єктивну перевірку правильності гіпотези сходження від абстрактного до конкретного.
Опис: A pedagogical experiment as complex of research methods, allowing providing evidential and scientific-objective verification of rightness of hypothesis of ascent from abstract to concrete is considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23737
Розташовується у зібраннях:Випуск 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
musaev.pdf57,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.