Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГАЙДАРЖИЙСЬКА, Л.П.-
dc.contributor.authorГайдаржийская, Л.П.-
dc.contributor.authorGaydarzhiyskaya, L.P.-
dc.date.accessioned2013-11-12T08:56:10Z-
dc.date.available2013-11-12T08:56:10Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010en_US
dc.identifier.otherУДК 378.14+371.134-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23712-
dc.descriptionIn the article the peculiarities of logical and algorithm approach to organization of preschool faculties students’ mathematical activity in relation with development of children’s mathematical ideas of geometrical transformations are analysed. The reserve possibilities of forming elementary mathematical ideas of preschool children are revealed.en_US
dc.description.abstractУ статті аналізуються особливості логіко-алгоритмічного підходу до організації математичної діяльності студентів дошкільних факультетів щодо розвитку в дітей математичних уявлень про геометричні перетворення. Розкриті резервні можливості формування елементарних математичних уявлень у дошкільників.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectlogical and algorithm approachen_US
dc.subjectelementary mathematical ideasen_US
dc.subjectmathematical activity of studenten_US
dc.subjectлогико-алгоритмический подходen_US
dc.subjectэлементарные математические представленияen_US
dc.subjectматематическая деятельность студентаen_US
dc.subjectлогіко-алгоритмічний підхідen_US
dc.subjectелементарні математичні уявленняen_US
dc.subjectматематична діяльність студентаen_US
dc.titleЛОГІКО-АЛГОРИТМІЧНИЙ ПІДХІД ОРГАНІЗАЦІЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ УЯВЛЕНЬ ПРО “ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ"en_US
dc.title.alternativeЛогико-алгоритмический подход организации математической деятельности студентов в процессе обучения дошкольников представлениям о «геометрических преобразованиях»en_US
dc.title.alternativeLogical and algorithm approach in organization of mathematical activity of students in the process of teaching preschool children ‘geometrical transformations’en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gajdagirska.pdf84,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.