Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23712
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | ГАЙДАРЖИЙСЬКА, Л.П. | - |
dc.contributor.author | Гайдаржийская, Л.П. | - |
dc.contributor.author | Gaydarzhiyskaya, L.P. | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-12T08:56:10Z | - |
dc.date.available | 2013-11-12T08:56:10Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 7 - Донецьк, ДонНТУ, 2010 | en_US |
dc.identifier.other | УДК 378.14+371.134 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23712 | - |
dc.description | In the article the peculiarities of logical and algorithm approach to organization of preschool faculties students’ mathematical activity in relation with development of children’s mathematical ideas of geometrical transformations are analysed. The reserve possibilities of forming elementary mathematical ideas of preschool children are revealed. | en_US |
dc.description.abstract | У статті аналізуються особливості логіко-алгоритмічного підходу до організації математичної діяльності студентів дошкільних факультетів щодо розвитку в дітей математичних уявлень про геометричні перетворення. Розкриті резервні можливості формування елементарних математичних уявлень у дошкільників. | en_US |
dc.publisher | Донецький національний технічний університет | en_US |
dc.subject | logical and algorithm approach | en_US |
dc.subject | elementary mathematical ideas | en_US |
dc.subject | mathematical activity of student | en_US |
dc.subject | логико-алгоритмический подход | en_US |
dc.subject | элементарные математические представления | en_US |
dc.subject | математическая деятельность студента | en_US |
dc.subject | логіко-алгоритмічний підхід | en_US |
dc.subject | елементарні математичні уявлення | en_US |
dc.subject | математична діяльність студента | en_US |
dc.title | ЛОГІКО-АЛГОРИТМІЧНИЙ ПІДХІД ОРГАНІЗАЦІЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ УЯВЛЕНЬ ПРО “ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ" | en_US |
dc.title.alternative | Логико-алгоритмический подход организации математической деятельности студентов в процессе обучения дошкольников представлениям о «геометрических преобразованиях» | en_US |
dc.title.alternative | Logical and algorithm approach in organization of mathematical activity of students in the process of teaching preschool children ‘geometrical transformations’ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 7 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
gajdagirska.pdf | 84,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.