Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23662
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКендюхов, О.-
dc.contributor.authorKendyukhov, A.V.-
dc.contributor.authorКендюхов, А.-
dc.date.accessioned2013-11-11T07:33:37Z-
dc.date.available2013-11-11T07:33:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 39-2. – Донецьк, ДонНТУ, 2011.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23662-
dc.descriptionThe paper analyzes the essence of the marketing philosophy, formulates its basic principles and states the basic features of a consumer society. The mechanism of the marketing philosophy impact on human consciousness is revealed and its influence on present and future of human civilization is illustrated.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано сутність філософії маркетингу, сформульовані її основні засади та виокремлено основні ознаки Товариства споживання. Розкрито механізм впливу філософії маркетингу на людську свідомість і показано її вплив на сьогодення і майбутнє людської цивілізації.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectфілософія маркетингуen_US
dc.subjectпотребиen_US
dc.subjectцінностіen_US
dc.subjectознакиen_US
dc.subjectсуспільство споживанняen_US
dc.subjectУкраїнаen_US
dc.subjectекономічна кризаen_US
dc.subjectphilosophy of marketingen_US
dc.subjectneedsen_US
dc.subjectvaluesen_US
dc.subjectattributesen_US
dc.subjectconsumer societyen_US
dc.subjectUkraineen_US
dc.subjecteconomic crisisen_US
dc.subjectфилософия маркетингаen_US
dc.subjectпотребностиen_US
dc.subjectценностиen_US
dc.subjectпризнакиen_US
dc.subjectОбщество потребленияen_US
dc.subjectУкраинаen_US
dc.subjectэкономический кризисen_US
dc.titleТеорія і практика сучасного маркетингу: досвід переоцінки цінностейen_US
dc.title.alternativeTheory and Practice of Modern Marketing: the Experience of Revisiting Valuesen_US
dc.title.alternativeТеория и практика современного маркетинга: опыт переоценки ценностейen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 39-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf270,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.