Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23607
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозмаинский, И.В.-
dc.contributor.authorRozmainsky, I.V.-
dc.contributor.authorРозмаинский, І. В.-
dc.date.accessioned2013-11-08T11:47:02Z-
dc.date.available2013-11-08T11:47:02Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 40-1 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23607-
dc.descriptionWe investigate the "mystery of reducing the quality of products with the development of capitalism." Developing the ideas of post-Keynesians and traditional institutionalists, J.K. Galbraith in particular, the author argues that large producers accumulate power in order to reduce uncertainty. One form of the accumulation of power is the formation of brand loyalty of end-users. The cost of forming such loyalty often implemented at the cost of reducing investment in maintaining the quality of goods and the consumer, being extremely loyal to the brand, can ignore the deterioration in the quality of purchased products.en_US
dc.description.abstractИсследуется «загадка снижения качества товаров по мере развития капитализма». Развивая идеи посткейнсианцев и традиционных институционалистов, особенно Дж. К. Гэлбрейта, автор доказывает, что крупные производители накапливают власть для снижения неопределенности. Одна из форм накопления власти – формирование у конечных потребителей лояльности к бренду. Расходы на формирование такой лояльности зачастую осуществляются ценой сокращения вложений в поддержание качества товаров, а потребитель, чрезвычайно лояльный к бренду, может проигнорировать ухудшение качества покупаемой продукции.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectпосткейнсианствоen_US
dc.subjectтрадиционный институционализмen_US
dc.subjectухудшение качества товаровen_US
dc.subjectнеопределенностьen_US
dc.subjectвластьen_US
dc.subjectформирование лояльности брендуen_US
dc.subjectpost-Keynesiansen_US
dc.subjecttraditional institutionalismen_US
dc.subjectdeterioration of the quality of goodsen_US
dc.subjectuncertaintyen_US
dc.subjectpoweren_US
dc.subjectformation of brand loyaltyen_US
dc.subjectтрадиційний інституціоналізмen_US
dc.subjectпогіршення якості товарівen_US
dc.subjectневизначеністьen_US
dc.subjectвладаen_US
dc.subjectформування лояльності брендуen_US
dc.titleНеопределенность, власть и снижение качества товаров по мере «развития капитализма»en_US
dc.title.alternativeUncertainty, power and reducing the quality of goods with "the development of capitalizm"en_US
dc.title.alternativeНевизначеність, влада і зниження якості товарів по мірі «розвитку капіталізму»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 40-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
48.pdf365,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.