Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23600
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДлугопольський, О.-
dc.contributor.authorDlugopolsky, A.T.-
dc.contributor.authorДлугопольский, А.Т.-
dc.date.accessioned2013-11-08T11:37:29Z-
dc.date.available2013-11-08T11:37:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 40-1 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23600-
dc.descriptionAnalyzed is a model of lobbying by special interest groups operating in countries with market economies. The relevance of this study is due to the fact that the lobby has a decisive influence on the development of the public economy sector, financing collective goods and the pragmatics of social choice in democratic reforms. Proposed are main ways to improve relations between business and government through lobbying, based on the European experience of public choice.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано моделі лобіювання групами спеціальних інтересів, що діють в країнах з ринковою економікою. Актуальність такого дослідження обумовлена фактом, що лобі спричиняють вирішальний вплив на розвиток економіки суспільного сектора, фінансування колективних благ та прагматику суспільного вибору в умовах демократичних перетворень. Запропоновано магістральні шляхи покращення взаємовідносин між бізнесом та владою за допомогою лобізму, спираючись на європейський досвід суспільного вибору.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectлобізмen_US
dc.subjectгрупа спеціальних інтересівen_US
dc.subjectмодель лобіюванняen_US
dc.subjectсуспільний вибірen_US
dc.subjectпублічний секторen_US
dc.subjectдепутатen_US
dc.subjectбюрократіяen_US
dc.subjectбілий документen_US
dc.subjectзелений документen_US
dc.subjectекономіка добробутуen_US
dc.subjectlobbyingen_US
dc.subjectspecial interest groupsen_US
dc.subjectmodel of lobbyingen_US
dc.subjectpublic choiceen_US
dc.subjectpublic sectoren_US
dc.subjectdeputyen_US
dc.subjectbureaucracyen_US
dc.subjectwhite paperen_US
dc.subjectgreen paperen_US
dc.subjectwelfare economyen_US
dc.subjectлоббизмen_US
dc.subjectгруппа специальных интересовen_US
dc.subjectмодель лоббированияen_US
dc.subjectобщественный выборen_US
dc.subjectпубличный секторen_US
dc.subjectбюрократияen_US
dc.subjectбелый документen_US
dc.subjectзеленый документen_US
dc.subjectэкономика благосостоянияen_US
dc.titleПерспективи інституалізації лобізму у вітчизняну економікуen_US
dc.title.alternativeProspects for the institutionalization of lobbying in the domestic economyen_US
dc.title.alternativeПерспективы институционализации лоббизма в отечественную экономикуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 40-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75.pdf326,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.