Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолодка, О.О.-
dc.date.accessioned2013-11-08T09:12:59Z-
dc.date.available2013-11-08T09:12:59Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 56. – Донецьк, ДонНТУ, 2003.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23591-
dc.descriptionThe article proves the necessity of the account of features of the macroeconomic situation in the credit market during the development and implementation of strategy of Bank marketing. Proposed system model of relationship banking marketing and macroeconomic situation in the credit market, which contains the system and situational components.en_US
dc.description.abstractОбгрунтована необхідність врахування особливостей макроекономічної ситуації на кредитному ринку в ході розробки та реалізації стратегії банківського маркетингу. Запропонована системна модель взаємозв'язку банківського маркетингу і макроекономічної ситуації на кредитному ринку, яка містить системну та ситуаційну складові.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectкредитний ринокen_US
dc.subjectcredit marketen_US
dc.subjectмакроекономічна ситуаціяen_US
dc.subjectmacroeconomic situationen_US
dc.subjectбанківський маркетингen_US
dc.subjectbank marketingen_US
dc.subjectстратегія маркетингуen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.titleВзаємозв'язок банківського маркетингу і макроекономічної ситуації на кредитному ринкуen_US
dc.title.alternativeВзаимосвязь банковского маркетинга и макроэкономической ситуации на кредитном рынкеen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 56

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
132-138.pdf5,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.