Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапенко, М.А.-
dc.date.accessioned2013-10-21T07:09:58Z-
dc.date.available2013-10-21T07:09:58Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЗбірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 рокуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23327-
dc.description.abstractПроаналізовані різні форми організації навчального процесу з точки зору теорії управління і передачі інформації від викладача до студентів при наявності зворотного зв’язку або без нього. Показано, що метою удосконалення організації навчального процесу є встановлення зворотного зв’язку під час проведення навчальних занять, тобто підвищення ефективності управління за рахунок активізації студентів. Розглянуті різні форми активізації студентів під час лекційних занять.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectаудиторні заняттяen_US
dc.subjectLecture classesen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectlearning processen_US
dc.subjectформи навчального процесуen_US
dc.subjectforms of educational processen_US
dc.titleАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ostapenko.pdf89,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.