Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23327
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Остапенко, М.А. | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-21T07:09:58Z | - |
dc.date.available | 2013-10-21T07:09:58Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Збірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 року | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23327 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовані різні форми організації навчального процесу з точки зору теорії управління і передачі інформації від викладача до студентів при наявності зворотного зв’язку або без нього. Показано, що метою удосконалення організації навчального процесу є встановлення зворотного зв’язку під час проведення навчальних занять, тобто підвищення ефективності управління за рахунок активізації студентів. Розглянуті різні форми активізації студентів під час лекційних занять. | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.subject | аудиторні заняття | en_US |
dc.subject | Lecture classes | en_US |
dc.subject | навчальний процес | en_US |
dc.subject | learning process | en_US |
dc.subject | форми навчального процесу | en_US |
dc.subject | forms of educational process | en_US |
dc.title | АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ostapenko.pdf | 89,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.