Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23327
Назва: | АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ |
Автори: | Остапенко, М.А. |
Ключові слова: | аудиторні заняття Lecture classes навчальний процес learning process форми навчального процесу forms of educational process |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Збірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 року |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовані різні форми організації навчального процесу з точки зору теорії управління і передачі інформації від викладача до студентів при наявності зворотного зв’язку або без нього. Показано, що метою удосконалення організації навчального процесу є встановлення зворотного зв’язку під час проведення навчальних занять, тобто підвищення ефективності управління за рахунок активізації студентів. Розглянуті різні форми активізації студентів під час лекційних занять. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23327 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ostapenko.pdf | 89,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.