Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23327
Назва: АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ
Автори: Остапенко, М.А.
Ключові слова: аудиторні заняття
Lecture classes
навчальний процес
learning process
форми навчального процесу
forms of educational process
Дата публікації: 2005
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Збірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 року
Короткий огляд (реферат): Проаналізовані різні форми організації навчального процесу з точки зору теорії управління і передачі інформації від викладача до студентів при наявності зворотного зв’язку або без нього. Показано, що метою удосконалення організації навчального процесу є встановлення зворотного зв’язку під час проведення навчальних занять, тобто підвищення ефективності управління за рахунок активізації студентів. Розглянуті різні форми активізації студентів під час лекційних занять.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23327
Розташовується у зібраннях:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ostapenko.pdf89,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.