Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23247
Назва: МАРКЕТИНГОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ЗНАНИЙ: МЕТОДИЧЕСКИЙ ПОДХОД
Автори: Евдокимов, Ф.И.
Ключові слова: экономика знаний
knowledge economy
методология измерения знаний
methodology for measuring knowledge
конкуренция на рынке услуг высшего образования
competition in the market of higher education
Дата публікації: 2005
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Збірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 року
Короткий огляд (реферат): Виконаний аналіз методів оцінки економіки знань. Обґрунтовані чинники, що впливають на ціноутворення знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23247
Розташовується у зібраннях:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
evdokimov.pdf96,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.