Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕвдокимов, Ф.И.-
dc.date.accessioned2013-10-15T08:57:16Z-
dc.date.available2013-10-15T08:57:16Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationЗбірка праць II науково-методичної конференції “Проблеми і шляхи вдосконалення науково-методичної та навчально-виховної роботи в ДонНТУ”. м. Донецьк, ДонНТУ, 1-2 лютого 2005 рокуen_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23247-
dc.description.abstractВиконаний аналіз методів оцінки економіки знань. Обґрунтовані чинники, що впливають на ціноутворення знань.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectэкономика знанийen_US
dc.subjectknowledge economyen_US
dc.subjectметодология измерения знанийen_US
dc.subjectmethodology for measuring knowledgeen_US
dc.subjectконкуренция на рынке услуг высшего образованияen_US
dc.subjectcompetition in the market of higher educationen_US
dc.titleМАРКЕТИНГОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ЗНАНИЙ: МЕТОДИЧЕСКИЙ ПОДХОДen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали II науково-методичної конференції 2005 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
evdokimov.pdf96,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.