Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоботова, Э.Б.-
dc.contributor.authorKhobotova E.-
dc.date.accessioned2011-11-23T06:56:48Z-
dc.date.available2011-11-23T06:56:48Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: "Хімія і хімічна технологія". Випуск 152 - Донецьк: ДонНТУ, 2009. - С. 165 - 170en_US
dc.identifier.other378.1-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2314-
dc.descriptionThe results of student’s statistic interrogation on various aspects of the credit-module system were analysed. The ways of improvement of implementation of this educational system were recommended.-
dc.description.abstractПроанализированы результаты статистического опроса студентов по положениям кредитно-модульной системы обучения. Рекомендованы пути улучшения процесса внедрения данной системы обучения.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesХімія та хімічні технології;30-
dc.subjectучебный процессen_US
dc.subjectтестовые заданияen_US
dc.subjectстудентыen_US
dc.subjectкредитно-модульная системаen_US
dc.subjectстатистический опросen_US
dc.titleИСПОЛЬЗОВАНИЕ РЕЗУЛЬТАТОВ СТАТИСТИЧЕСКОГО ОПРОСА СТУДЕНТОВ ДЛЯ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЙ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯen_US
dc.title.alternativeTHE USE OF STUDENT’S STATISTIC INTERRROGATION FOR THE IMPROVEMENT OF THE CREDIT-MODULE SYSTEM OF EDUCATION-
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 152



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.