Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23109
Title: Зниження нерівномірності крутного моменту двигуна з відключенням циліндрів на режимах часткового навантаження
Other Titles: Снижение неравномерности крутящего момента двигателя с отключением цилиндров на режимах частичного нагружения
Reducing Irregularity of Torque of Modular Engine with Disabling Cylinders System on Partial Load
Authors: Хімченко, Аркадій Васильович
Мішин, Дмитро Геннадійович
Бузов, Артур Валерійович
Химченко, Аркадий Васильевич
Мишин, Дмитрий Геннадьевич
Бузов, Артур Валерьевич
Himchenko, A.V.
Mishin, D.G.
Buzov, А.V.
Keywords: відключення циліндрів
нерівномірність
крутний момент
регулювання потужності
кривошипно-шатунний механізм
кривошипно-кулісний механізм
отключение цилиндров
неравномерность
крутящий момент
регулировка мощности
кривошипно-шатунный механизм
кривошипно-кулисный механизм
disabling cylinders
irregularity
torque
power control
crankshaft mechanism
crank-rocker mechanism
Issue Date: 5-Jul-2013
Publisher: Национальный технический университет "Харьковский Политехнический Институт"
Citation: Хімченко А.В. Зниження нерівномірності крутного моменту двигуна з відключенням циліндрів на режимах часткового навантаження// Двигатели внутреннего сгорания / А.В. Хімченко, Д.Г. Мішин, А.В. Бузов // Научно-технический журнал. Харьков: НТУ “ХПИ”. – 2013. – №1. – С. 46-51.
Abstract: Розглянуто необхідність використання системи відключення циліндрів на режимах часткового навантаження, варіанти відключення та проблеми, що при цьому виникають. Розроблено методику та програму розрахунку параметрів бензинового двигуна внутрішнього згорання з кривошипно-шатунним (КШМ) або кривошипно-кулісним механізмом (ККМ), що дозволяє імітувати роботу в ряді послідовних циклів під час відключення частини циліндрів. Розхрахунково-теоретично досліджено зміну рівня нерівномірності крутного моменту двигуна під час відключення циліндрів, запропоновано принцип керування відключенням циліндрів. Встановлено, що в двигуні з ККМ нерівномірність середнього крутного моменту на 15…20 % менша ніж у двигуні з КШМ, а індивідуальне регулювання потужності в окремих циліндрах під час відключення дозволяє суттєво знизити коливання крутного моменту двигуна та зменшити його нерівномірність в 10…11 разів
Description: We consider the need for a disabling cylinders system on partial load and the problems arising from this. The program for calculating the parameters and the method of calculating for gasoline internal combustion engine with a crankshaft or crank-rocker mechanism was developed, that’s allow to simulate work in a number of successive cycles with disabling cylinders. The principle of controlling circuit cylinders has been proposed. Founded that engine with crank-rocker mechanism unevenness average torque of 15 ... 20% less than at engine with a crankshaft, and Individual power control for disabling cylinders system can significantly reduce of engine torque fluctuations and reduce its unevenness 10...11 times
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23109
ISSN: 0419-8719
Appears in Collections:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДВС_1-2013-Нерівном_кр_мом_репозит.pdf724,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.