Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23109
Title: | Зниження нерівномірності крутного моменту двигуна з відключенням циліндрів на режимах часткового навантаження |
Other Titles: | Снижение неравномерности крутящего момента двигателя с отключением цилиндров на режимах частичного нагружения Reducing Irregularity of Torque of Modular Engine with Disabling Cylinders System on Partial Load |
Authors: | Хімченко, Аркадій Васильович Мішин, Дмитро Геннадійович Бузов, Артур Валерійович Химченко, Аркадий Васильевич Мишин, Дмитрий Геннадьевич Бузов, Артур Валерьевич Himchenko, A.V. Mishin, D.G. Buzov, А.V. |
Keywords: | відключення циліндрів нерівномірність крутний момент регулювання потужності кривошипно-шатунний механізм кривошипно-кулісний механізм отключение цилиндров неравномерность крутящий момент регулировка мощности кривошипно-шатунный механизм кривошипно-кулисный механизм disabling cylinders irregularity torque power control crankshaft mechanism crank-rocker mechanism |
Issue Date: | 5-Jul-2013 |
Publisher: | Национальный технический университет "Харьковский Политехнический Институт" |
Citation: | Хімченко А.В. Зниження нерівномірності крутного моменту двигуна з відключенням циліндрів на режимах часткового навантаження// Двигатели внутреннего сгорания / А.В. Хімченко, Д.Г. Мішин, А.В. Бузов // Научно-технический журнал. Харьков: НТУ “ХПИ”. – 2013. – №1. – С. 46-51. |
Abstract: | Розглянуто необхідність використання системи відключення циліндрів на режимах часткового навантаження, варіанти відключення та проблеми, що при цьому виникають. Розроблено методику та програму розрахунку параметрів бензинового двигуна внутрішнього згорання з кривошипно-шатунним (КШМ) або кривошипно-кулісним механізмом (ККМ), що дозволяє імітувати роботу в ряді послідовних циклів під час відключення частини циліндрів. Розхрахунково-теоретично досліджено зміну рівня нерівномірності крутного моменту двигуна під час відключення циліндрів, запропоновано принцип керування відключенням циліндрів. Встановлено, що в двигуні з ККМ нерівномірність середнього крутного моменту на 15…20 % менша ніж у двигуні з КШМ, а індивідуальне регулювання потужності в окремих циліндрах під час відключення дозволяє суттєво знизити коливання крутного моменту двигуна та зменшити його нерівномірність в 10…11 разів |
Description: | We consider the need for a disabling cylinders system on partial load and the problems arising from this. The program for calculating the parameters and the method of calculating for gasoline internal combustion engine with a crankshaft or crank-rocker mechanism was developed, that’s allow to simulate work in a number of successive cycles with disabling cylinders. The principle of controlling circuit cylinders has been proposed. Founded that engine with crank-rocker mechanism unevenness average torque of 15 ... 20% less than at engine with a crankshaft, and Individual power control for disabling cylinders system can significantly reduce of engine torque fluctuations and reduce its unevenness 10...11 times |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23109 |
ISSN: | 0419-8719 |
Appears in Collections: | Публікації кафедри "Автомобільний транспорт" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДВС_1-2013-Нерівном_кр_мом_репозит.pdf | 724,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.