Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХімченко, Аркадій Васильович-
dc.contributor.authorМішин, Дмитро Геннадійович-
dc.contributor.authorБузов, Артур Валерійович-
dc.contributor.authorХимченко, Аркадий Васильевич-
dc.contributor.authorМишин, Дмитрий Геннадьевич-
dc.contributor.authorБузов, Артур Валерьевич-
dc.contributor.authorHimchenko, A.V.-
dc.contributor.authorMishin, D.G.-
dc.contributor.authorBuzov, А.V.-
dc.date.accessioned2013-10-09T07:03:58Z-
dc.date.available2013-10-09T07:03:58Z-
dc.date.issued2013-07-05-
dc.identifier.citationХімченко А.В. Зниження нерівномірності крутного моменту двигуна з відключенням циліндрів на режимах часткового навантаження// Двигатели внутреннего сгорания / А.В. Хімченко, Д.Г. Мішин, А.В. Бузов // Научно-технический журнал. Харьков: НТУ “ХПИ”. – 2013. – №1. – С. 46-51.en_US
dc.identifier.issn0419-8719-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23109-
dc.descriptionWe consider the need for a disabling cylinders system on partial load and the problems arising from this. The program for calculating the parameters and the method of calculating for gasoline internal combustion engine with a crankshaft or crank-rocker mechanism was developed, that’s allow to simulate work in a number of successive cycles with disabling cylinders. The principle of controlling circuit cylinders has been proposed. Founded that engine with crank-rocker mechanism unevenness average torque of 15 ... 20% less than at engine with a crankshaft, and Individual power control for disabling cylinders system can significantly reduce of engine torque fluctuations and reduce its unevenness 10...11 timesen_US
dc.description.abstractРозглянуто необхідність використання системи відключення циліндрів на режимах часткового навантаження, варіанти відключення та проблеми, що при цьому виникають. Розроблено методику та програму розрахунку параметрів бензинового двигуна внутрішнього згорання з кривошипно-шатунним (КШМ) або кривошипно-кулісним механізмом (ККМ), що дозволяє імітувати роботу в ряді послідовних циклів під час відключення частини циліндрів. Розхрахунково-теоретично досліджено зміну рівня нерівномірності крутного моменту двигуна під час відключення циліндрів, запропоновано принцип керування відключенням циліндрів. Встановлено, що в двигуні з ККМ нерівномірність середнього крутного моменту на 15…20 % менша ніж у двигуні з КШМ, а індивідуальне регулювання потужності в окремих циліндрах під час відключення дозволяє суттєво знизити коливання крутного моменту двигуна та зменшити його нерівномірність в 10…11 разівen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherНациональный технический университет "Харьковский Политехнический Институт"en_US
dc.subjectвідключення циліндрівen_US
dc.subjectнерівномірністьen_US
dc.subjectкрутний моментen_US
dc.subjectрегулювання потужностіen_US
dc.subjectкривошипно-шатунний механізмen_US
dc.subjectкривошипно-кулісний механізмen_US
dc.subjectотключение цилиндровen_US
dc.subjectнеравномерностьen_US
dc.subjectкрутящий моментen_US
dc.subjectрегулировка мощностиen_US
dc.subjectкривошипно-шатунный механизмen_US
dc.subjectкривошипно-кулисный механизмen_US
dc.subjectdisabling cylindersen_US
dc.subjectirregularityen_US
dc.subjecttorqueen_US
dc.subjectpower controlen_US
dc.subjectcrankshaft mechanismen_US
dc.subjectcrank-rocker mechanismen_US
dc.titleЗниження нерівномірності крутного моменту двигуна з відключенням циліндрів на режимах часткового навантаженняen_US
dc.title.alternativeСнижение неравномерности крутящего момента двигателя с отключением цилиндров на режимах частичного нагруженияen_US
dc.title.alternativeReducing Irregularity of Torque of Modular Engine with Disabling Cylinders System on Partial Loaden_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДВС_1-2013-Нерівном_кр_мом_репозит.pdf724,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.