Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/23109
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хімченко, Аркадій Васильович | - |
dc.contributor.author | Мішин, Дмитро Геннадійович | - |
dc.contributor.author | Бузов, Артур Валерійович | - |
dc.contributor.author | Химченко, Аркадий Васильевич | - |
dc.contributor.author | Мишин, Дмитрий Геннадьевич | - |
dc.contributor.author | Бузов, Артур Валерьевич | - |
dc.contributor.author | Himchenko, A.V. | - |
dc.contributor.author | Mishin, D.G. | - |
dc.contributor.author | Buzov, А.V. | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-09T07:03:58Z | - |
dc.date.available | 2013-10-09T07:03:58Z | - |
dc.date.issued | 2013-07-05 | - |
dc.identifier.citation | Хімченко А.В. Зниження нерівномірності крутного моменту двигуна з відключенням циліндрів на режимах часткового навантаження// Двигатели внутреннего сгорания / А.В. Хімченко, Д.Г. Мішин, А.В. Бузов // Научно-технический журнал. Харьков: НТУ “ХПИ”. – 2013. – №1. – С. 46-51. | en_US |
dc.identifier.issn | 0419-8719 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/23109 | - |
dc.description | We consider the need for a disabling cylinders system on partial load and the problems arising from this. The program for calculating the parameters and the method of calculating for gasoline internal combustion engine with a crankshaft or crank-rocker mechanism was developed, that’s allow to simulate work in a number of successive cycles with disabling cylinders. The principle of controlling circuit cylinders has been proposed. Founded that engine with crank-rocker mechanism unevenness average torque of 15 ... 20% less than at engine with a crankshaft, and Individual power control for disabling cylinders system can significantly reduce of engine torque fluctuations and reduce its unevenness 10...11 times | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто необхідність використання системи відключення циліндрів на режимах часткового навантаження, варіанти відключення та проблеми, що при цьому виникають. Розроблено методику та програму розрахунку параметрів бензинового двигуна внутрішнього згорання з кривошипно-шатунним (КШМ) або кривошипно-кулісним механізмом (ККМ), що дозволяє імітувати роботу в ряді послідовних циклів під час відключення частини циліндрів. Розхрахунково-теоретично досліджено зміну рівня нерівномірності крутного моменту двигуна під час відключення циліндрів, запропоновано принцип керування відключенням циліндрів. Встановлено, що в двигуні з ККМ нерівномірність середнього крутного моменту на 15…20 % менша ніж у двигуні з КШМ, а індивідуальне регулювання потужності в окремих циліндрах під час відключення дозволяє суттєво знизити коливання крутного моменту двигуна та зменшити його нерівномірність в 10…11 разів | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Национальный технический университет "Харьковский Политехнический Институт" | en_US |
dc.subject | відключення циліндрів | en_US |
dc.subject | нерівномірність | en_US |
dc.subject | крутний момент | en_US |
dc.subject | регулювання потужності | en_US |
dc.subject | кривошипно-шатунний механізм | en_US |
dc.subject | кривошипно-кулісний механізм | en_US |
dc.subject | отключение цилиндров | en_US |
dc.subject | неравномерность | en_US |
dc.subject | крутящий момент | en_US |
dc.subject | регулировка мощности | en_US |
dc.subject | кривошипно-шатунный механизм | en_US |
dc.subject | кривошипно-кулисный механизм | en_US |
dc.subject | disabling cylinders | en_US |
dc.subject | irregularity | en_US |
dc.subject | torque | en_US |
dc.subject | power control | en_US |
dc.subject | crankshaft mechanism | en_US |
dc.subject | crank-rocker mechanism | en_US |
dc.title | Зниження нерівномірності крутного моменту двигуна з відключенням циліндрів на режимах часткового навантаження | en_US |
dc.title.alternative | Снижение неравномерности крутящего момента двигателя с отключением цилиндров на режимах частичного нагружения | en_US |
dc.title.alternative | Reducing Irregularity of Torque of Modular Engine with Disabling Cylinders System on Partial Load | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Автомобільний транспорт" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДВС_1-2013-Нерівном_кр_мом_репозит.pdf | 724,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.