Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШебанова, Л.О.-
dc.contributor.authorТурупалов, В.В.-
dc.contributor.authorShebanovа, L.О.-
dc.contributor.authorTurupalov, V.V.-
dc.contributor.authorШебанова, Л.А.-
dc.date.accessioned2013-09-16T12:17:18Z-
dc.date.available2013-09-16T12:17:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Обчислювальна техніка та автоматизація. Випуск 1 (24). - Донецьк, ДонНТУ, 2013. С - 184-189en_US
dc.identifier.issn2075-4272-
dc.identifier.otherУДК 621.39-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22595-
dc.descriptionToday transport telecommunication networks formation is connected with the choice of arrangement of nodes and communications between them, which is often carried out based on decisions-making by planning engineers. It is connected with numerous experiments and researches, which are conducted on the existing equipment of the network. As a result it significantly increases laboriousness and cost of network expansion or modernization process. There are some universal and specialized programming languages and software for imitation modeling, which are used for modeling, planing and optimization of information networks. However, the use of the above software does not allow considering a lot of features. These problems solution on a practical level will significantly reduce the labour and financial costs of introducing transport networks segments, and will give the possibility to upgrade the existing networks and implement new ones. The paper provides a method that allows forming a variety of structures at the stage of transport network planning and upgrading. Then the optimal structure is to be chosen. The most effective variants of non-identical structures of transport network are identified on the basis of optimality criterion. The optimal(improved) structure of the transport telecommunication network depends on the primary network structure, procedures of changes in the structure and their sequence.en_US
dc.description.abstractВ статті був запропонований метод, що дозволяє на етапі планування або модернізації транспортної мережі сформувати множину варіантів структур, з яких, згодом, буде обрана одна оптимальна. Більш раціональна з неідентичних варіантів структур транспортної мережі визначається на основі критерію оптимальності. Отримана оптимальна (удосконалена) структура транспортної телекомунікаційної мережі залежить від початкової (базової) структури мережі, процедур зміни структури й послідовності їх проведення.en_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.subjectтранспортная телекоммуникационная сетьen_US
dc.subjectструктура сетиen_US
dc.subjectкольцоen_US
dc.subjectузелen_US
dc.subjectреброen_US
dc.subjecttransport telecommunications networken_US
dc.subjectstructure of networken_US
dc.subjectringen_US
dc.subjectnodeen_US
dc.subjectlinken_US
dc.subjectтранспортна телекомунікаційна мережаen_US
dc.subjectструктура мережіen_US
dc.subjectкільцеen_US
dc.subjectвузолen_US
dc.subjectреброen_US
dc.titleМЕТОД ОРГАНІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ ТРАНСПОРТНОЇ МЕРЕЖІen_US
dc.title.alternativeMethod of Transport Network Structure Organizationen_US
dc.title.alternativeМетод организации структуры транспортной сетиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (24)'2013
Наукові праці співробітників кафедри Автоматики і телекомунікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
шебанова.pdf436,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.