Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22589
Title: Основи моделювання організаційних відносин підприємств у новій економіці
Other Titles: Основы моделирования организационных отношений предприятий в новой экономике
Authors: Момот, B.Є.
Момот, В.Е.
Keywords: організаційні відносини
organizational relations
ринкові відносини
market relations
економічний простір
economic environment
ринкова стійкість
market stability
корпускулярні коливання
corpuscular fluctuations
конкуренція
competition
Issue Date: 2003
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 59 - Донецьк, ДонНТУ, 2003.
Abstract: Побудовано феноменологічну модель нових організаційних стосунків підприємств у системі трансформованих ринкових відносин.
Description: Built phenomenological model of new organizational relations of enterprises in the system of transformed market relations.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22589
Appears in Collections:Випуск 59

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13-21.pdf7,67 MBAdobe PDFView/Open
sp_lit 13-21.pdf35,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.