Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоталова, Н.П.-
dc.contributor.authorКлочко, А.А.-
dc.date.accessioned2010-11-30T06:30:47Z-
dc.date.available2010-11-30T06:30:47Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 31 - 3 (117). - Донецьк, ДонНТУ, 2007. - С. 268 - 272en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/223-
dc.descriptionThe paper explores the institutional aspects of the functioning of the enterprise in the modern economy. The problem is discussed in conjunction technical-technological and social aspects.-
dc.description.abstractВ статье исследуются институциональные аспекты функционирования предприятия в современной экономике. Проблема рассматривается во взаимосвязи технико-технологической и социальной обусловленности.-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;51-
dc.subjectэкономическая эффективность-
dc.subjecteconomic efficiency-
dc.subjectрекламная деятельность-
dc.subjectadvertising activity-
dc.subjectоценка эффективности-
dc.subjectassessment of efficiency-
dc.subjectэффективность рекламы-
dc.subjectadvertising effectiveness-
dc.titleОбоснование необходимости использования математических методов при оценке экономической эффективности рекламной деятельностиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 31 - 3 (117)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.