Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисица, Н.М.-
dc.contributor.authorЮрченко, В.В.-
dc.contributor.authorLisitsa, N.M.-
dc.contributor.authorYurchenko, V.V.-
dc.contributor.authorЛисиця, Н.М.-
dc.contributor.authorЮрченко, В.В.-
dc.date.accessioned2013-08-22T10:47:44Z-
dc.date.available2013-08-22T10:47:44Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 49 - Донецьк, ДонНТУ, 2002.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22386-
dc.descriptionThe authors give grounds to the possibility and prospects to apply PR methods to boost the investment attractiveness of the real investment objects on the level of one company, industry, region, state. Analyzing the attraction of domestic and foreign investments as a social process, the authors prove the expediency to introduce PR technologies into the practice of forming the national investment climate and give recommendations concerning the practical application of communicative methods of boosting the investment activity.en_US
dc.description.abstractОбоснованы возможности и перспективы применения PR-методов для повышения инвестиционной привлекательности объектов реального инвестирования на уровне отдельного предприятия» отрасли, региона, государства. Анализируя привлечение отечественных и зарубежных инвестиций как социальный процесс, авторы аргументировано доказывают целесообразность внедрения PR-технологий в практику формирования национального инвестиционного климата, и предоставляют ряд рекомендаций относительно практического применения коммуникативных методов повышения инвестиционной активности.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectинвестиционная привлекательностьen_US
dc.subjectinvestment attractivenessen_US
dc.subjectPR-методыen_US
dc.subjectPR methodsen_US
dc.subjectпривлечение инвестицийen_US
dc.subjectattraction of investmentsen_US
dc.subjectPR-технологииen_US
dc.subjectPR technologiesen_US
dc.subjectинвестиционный климатen_US
dc.subjectinvestment climateen_US
dc.subjectинвестиционная активностьen_US
dc.subjectinvestment activityen_US
dc.subjectкоммуникативные методыen_US
dc.subjectcommunicative methodsen_US
dc.titlePR-политика как стимул повышения привлекательности объектов реального инвестированияen_US
dc.title.alternativePR-policy as an incentive to boost the attractiveness of the real investment objectsen_US
dc.title.alternativeРР-політика як стимул підвищення принадності об'єктів реального інвестуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 49

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
85-91.pdf5,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 85-91.pdf48,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.