Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22136
Назва: ДИРЕКТ-МАРКЕТИНГ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ
Автори: ПОЛЯЧОНОК, Є.О.
Ключові слова: Директ-маркетинг
Маркетинг
Дата публікації: кві-2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —244с.
Короткий огляд (реферат): Рассмотрена важность директ-маркетинга в системе продвижения товаров и услуг и определенны отличия между обычной рекламой и прямым маркетингом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22136
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polyachonok.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.