Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПОЛЯЧОНОК, Є.О.-
dc.date.accessioned2013-06-29T17:08:49Z-
dc.date.available2013-06-29T17:08:49Z-
dc.date.issued2009-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятельностью субъектов хозяйствования: материалы ІІІ Всеукр. научн. конф. студ., 23 апреля 2009 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: СПД Воробьев, 2009. —244с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22136-
dc.description.abstractРассмотрена важность директ-маркетинга в системе продвижения товаров и услуг и определенны отличия между обычной рекламой и прямым маркетингом.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectДирект-маркетингen_US
dc.subjectМаркетингen_US
dc.titleДИРЕКТ-МАРКЕТИНГ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ІІІ конференция 2009 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polyachonok.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.