Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22053
Назва: МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЯ
Автори: ФИЛИПСКИХ, Е.А
Ключові слова: маркетинговая политика
маркетинг
предприятие
Дата публікації: кві-2012
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: Сб. науч. работ VI Междунар. научн. конф. молод. уч. и студ., 19 апреля 2012 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: ДонНТУ, 2012. — 274 с.
Короткий огляд (реферат): Изучена маркетинговая политика предприятия и ее составные части: товарная, ценовая, сбытовая политика, политика продвижения товара на рынке.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22053
Розташовується у зібраннях:VI конференция 2012 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
filipskih.pdf377,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.