Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/22053
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФИЛИПСКИХ, Е.А-
dc.date.accessioned2013-06-28T18:50:29Z-
dc.date.available2013-06-28T18:50:29Z-
dc.date.issued2012-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: Сб. науч. работ VI Междунар. научн. конф. молод. уч. и студ., 19 апреля 2012 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: ДонНТУ, 2012. — 274 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/22053-
dc.description.abstractИзучена маркетинговая политика предприятия и ее составные части: товарная, ценовая, сбытовая политика, политика продвижения товара на рынке.en_US
dc.subjectмаркетинговая политикаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.titleМАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА ПРЕДПРИЯТИЯen_US
Розташовується у зібраннях:VI конференция 2012 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
filipskih.pdf377,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.