Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, С.М.-
dc.contributor.authorПопов, Ю.В.-
dc.contributor.authorСидоров, А.А.-
dc.contributor.authorРягузов, М.А.-
dc.date.accessioned2013-06-12T11:04:02Z-
dc.date.available2013-06-12T11:04:02Z-
dc.date.issued2011-12-16-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21204-
dc.publisherАктуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.en_US
dc.subjectТериторіальний брендингen_US
dc.subjectТериторіальний маркетингen_US
dc.subjectРозвиток інфраструктури та комунікаційen_US
dc.subjectIмідж містаen_US
dc.titleСТРАТЕГІЧНЕ БАЧЕННЯ БРЕНДУ МІСТА ОЧИМА ЙОГО МЕШКАНЦІВen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисенко С.М., Попов Ю.В., Сидоров А.А., Рягузов М.А..pdf466,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.