Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21204
Title: СТРАТЕГІЧНЕ БАЧЕННЯ БРЕНДУ МІСТА ОЧИМА ЙОГО МЕШКАНЦІВ
Authors: Лисенко, С.М.
Попов, Ю.В.
Сидоров, А.А.
Рягузов, М.А.
Keywords: Територіальний брендинг
Територіальний маркетинг
Розвиток інфраструктури та комунікацій
Iмідж міста
Issue Date: 16-Dec-2011
Publisher: Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21204
Appears in Collections:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лисенко С.М., Попов Ю.В., Сидоров А.А., Рягузов М.А..pdf466,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.