Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21199
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛизунова, О.М.-
dc.contributor.authorЛихацька, О.В.-
dc.contributor.authorЛевченко, Р.В.-
dc.date.accessioned2013-06-12T09:51:14Z-
dc.date.available2013-06-12T09:51:14Z-
dc.date.issued2011-12-16-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21199-
dc.publisherАктуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.en_US
dc.subjectМаркетингen_US
dc.subjectПродуктово-ринкова стратегіяen_US
dc.subjectТоварорухen_US
dc.subjectПрибутковістьen_US
dc.titleПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лизунова О.М., Лихацька О.В., Левченко Р.В..pdf313,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.