Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21199
Назва: ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГУ НА УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
Автори: Лизунова, О.М.
Лихацька, О.В.
Левченко, Р.В.
Ключові слова: Маркетинг
Продуктово-ринкова стратегія
Товарорух
Прибутковість
Дата публікації: 16-гру-2011
Видавництво: Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21199
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лизунова О.М., Лихацька О.В., Левченко Р.В..pdf313,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.