Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоробський, Р.В.-
dc.contributor.authorРустамова, Г.М.-
dc.date.accessioned2013-06-12T07:35:36Z-
dc.date.available2013-06-12T07:35:36Z-
dc.date.issued2011-12-16-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21193-
dc.publisherАктуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збір- ник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с.en_US
dc.subjectСоціально-відповідальний маркетингen_US
dc.subjectНеолібералізмen_US
dc.subjectХолiстичний маркетiнгen_US
dc.subjectКонкурентноспроможнiстьen_US
dc.titleПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГУ ТА КОНКУРЕНТНОСПОСМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми економічного і соціального розвитку регіону 2011 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коробський Р.В., Рустамова Г.М..pdf307,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.